Breaking News:
Loading...

11.11.15

Γελάω .....

Με τις εθελοντικές ομάδες που "βγάζουν βαρυσήμαντες ανακοινώσεις" στις οποίες παρουσιάζουν τα 531.746.876.318.736.736 οχήματα μηχανές κτλ τους.....

Ρε αν λέω εγώ τα δει η εφορία και σας πει τι και πως ξαφνικά ......

9.11.15

Και περάσαμε όμορφα όμορφα όμορφα ...

Για άλλη μια χρονιά ...






Ο μαραθώνιος για τους εθελοντές του είναι μια ευκαιρία να δεις φίλους, γνωστούς κτλ...
Είναι ευκαιρία να δοκιμαστείς να δοκιμάσεις εξοπλισμό, γνώσεις κτλ...
Είναι ευκαιρία να δεις εξελίξεις άλλων τομέων, άλλων ομάδων κτλ  ώστε να βελτιωθείς ..
Είναι ευκαιρία να δεις αν αντέχεις ακόμα την διαδρομή Βουλή - Καλλιμάρμαρο για n φορές, για ένα δωδεκάωρο...
Είναι ευκαιρία να σχεδιάσεις για την επόμενη χρονιά αλλαγές...

ΥΓ Χάρηκα που είδα παρόν και φέτος τον Γιάννη στο ίδιο πόστο μαζί μας, ο επόμενος Πρόεδρος της ΕΕΡ στο πεδίο;
Ελπίζω να συνεχίσει να το κάνει.


5.11.15

RECENT RS-589 10W Dual Band Handheld Radio.

Αυτές τις ημέρες κάνω δοκιμές του  RECENT RS-589 10W Dual Band Handheld Radio.
Το βρήκα στο http://www.houseofradio.gr/

Ξεκίνησα να το δοκιμάζω χωρίς καν να το φορτίσω μέσα στο αμάξι  με το που το πήρα. 

1 . Εντύπωση η καθαρότητα του σήματος "δεν μπάζει" σαν άλλα κινέζικα ακούει καλύτερα χαμηλά σήματα.
2. Δίνει την αίσθηση πως στα χέρια κρατάς ένα baofen, ίδιας λογικής menu κτλ
3 . 3η μέρα η μπαταριά όπως βγήκε από το κουτί έχει χάσει μια γραμμή και συνεχίζει ακάθεκτη τα QSO...    

Μια καλή αγορά, μη ξεχάστε να πάρετε ένα "εξωτερικό μικρομεγάφωνο" αν το κάνετε χρήση διότι στο κουτί δεν έχει την "ψείρα" ακουστικό.

2.11.15

"Από την θεωρία στην Πράξη"

Βασικά εσείς φταίτε μας ξεσηκώσατε και μας βάλατε να το κάνουμε ....

Με όλα αυτά που βλέπαμε διαβάσαμε σχετικά με Πιστοποιημένες εκπαιδεύσεις, Πιστοποιημένους εκπαιδευτές κτλ 

εε μπήκαμε μπροστά και αναγκαστήκαμε να χαράξουμε τον δρόμο ...
και το κάναμε ....

Έτσι η RSF Hellas ολοκλήρωσε διαδικασίες πιστοποίησης ποιότητας και
έλαβε πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008 για :

- ΟΛΕΣ τις εκπαιδεύσεις σε Πολίτες και Εθελοντές,
- Τις υγειονομικές καλύψεις,
- Τις Τηλεπικοινωνιακές Καλύψεις.
και άλλα που θα ανακοινωθούν σιγά σιγά .

Έτσι ρε ε να μας τσιγκλάτε με ανοησίες και ψέματα, αυτό μας βοηθάει να προχωράμε, να εξελισσόμαστε και το κυριότερο να γινόμαστε καλύτεροι.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!  

13.10.15

Βγήκαν τα μαχαίρια....και τρώγονται.

Και τα πιρούνια και τα κουτάλια ..

Εγώ θα το πω "παλικάρια" με "Κατηνιές" σύλλογο δεν προχωράτε αλλά ούτε κρατάτε....

7.10.15

Είστε προστατευμένοι;

Σε προηγούμενη ανάρτηση μου ΕΔΩ αναφέρθηκα στην διασφάλιση ποιότητας στην εκπαίδευση των εθελοντών επανέρχομαι με το θέμα τις διασφάλισης της ασφάλειας των εθελοντών αλλά και τις ίδιας της ομάδας από κακοτοπιές. 

Εξηγώ είμαι η εθελοντική ομάδα ΧΧΧ από την κάτω ραχούλια.

Ο πολιτιστικός σύλλογος του χωριού στην μνήμη του μυλωνά που πέθανε από τα πολλά τσίπουρα αποφασίζει την διοργάνωση αγώνα δρόμου 25 km με παράλληλη κατανάλωση τσίπουρου και μεζέ.

Ο ένας πρόεδρος βρίσκει τον άλλο στο καφενείο και μετά τα 5 τσίπουρα και 5 μπύρες αποφασίζουν την συνεργασία.

Λόγοι να μην συμμετέχουν εθελοντές σε αυτή την κάλυψη υπάρχουν;
Το παράδειγμα σας μοιάζει τραβηγμένο ;

χμ μάλλον τότε ΔΕΝ βγαίνετε συχνά από το καφενείο.

Αν τελικά αποφασίσουν οι εθελοντές να πάνε με τι σχεδιασμό θα αντιμετωπίσουν την δράση;

KAI όμως υπάρχουν κάποιοι απλοί αλγόριθμοι που λένε στους εθελοντές με ακρίβεια τον εξοπλισμό τον αριθμό των εθελοντών την δομή τους κτλ

Έτσι ώστε πάντα να ξέρουν 
ΤΙ θα κάνουν, 
ΠΟΥ θα το κάνουν και 
ΠΩΣ θα το κάνουν, 

από τις φωτογραφίες δράσεων με καφέ και τσιγάρο καταλαβαίνω πως αυτό δεν ισχύει για μια δυστυχώς αρκετά μεγάλη μερίδα, από τις φωτογραφίες με ένα φαρμακείο αυτοκινήτου για υγειονομικό υλικό σε κάλυψη σχολικών αγώνων, καταλαβαίνω πως κερδίζει το έλα μωρέ δεν θα γίνει τίποτα πάμε χαλαράαα.

Θα μπορούσα να γράψω και άλλα, αλλά θα με λέγατε γκρινιάρη.

Θεωρώ όμως πως καλό θα ήταν οι ομάδες πριν αρχίσουν την "αναπτυξιακή πολιτική τους*" με σκοπό την πρόσκληση εθελοντών καλό θα ήταν να διασφαλίσουν ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ με καταγραφή.... ακόμα και σε απλό σχεδιάγραμμα ροής αλλά να το ΚΑΝΟΥΝ.

Άντε πάμε για τσίπουρα στον καφενέ ..... 

* Τελάλης στην πλατεία: "ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ από την ΔΙΑΣΩΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ κάτω Ραχούλιας ξεκινά σχολή ΔΙΑΣΩΣΤΗ, ΕΛΑΤΕ ΧΩΡΙΑΝΟΙ να μάθετε κολύμπι, γιόγκα και πύρσινγκ, ΜΑΘΗΜΑΤΑ κάθε πέμπτη βράδυ στον καφενέ του Μηνά, ΕΛΑΤΕ να γίνεται ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΑΜΕΣ ΚΟΜΑΝΤΑ. ΜΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΔΩΡΕΑΝ"  

6.10.15

Κρατάς μυστικό;

Οι εθελοντικές οργανώσεις έχουν την τάση να κρατούν για τον εαυτό τους χρήσιμες για όλους πληροφορίες και διαδικασίες να τις μοιράζονται ΜΟΝΟ μέσω κλειστών ζωνών με τα μέλη τους (και αυτό σχετικό είναι)

Εμείς δεν θεωρούμε πως τα πράγματα πρέπει να γίνονται έτσι, οπότε ΕΔΩ θα βρείτε νόμους και αποφάσεις που αφορούν τον εθελοντισμό ΠΠ και άλλα χρήσιμα. 
Για να μπορούν κάποια πράγματα να μένουν απλά..

RSF Hellas & Yaesu System Fusion.

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την περαιτέρω ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ της RSF Hellas και της εταιρίας DR Electronics, της επίσημης αντιπροσωπείας της Yaesu στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα η RSF Hellas, μέσα από μια ιδιαίτερη τιμολογιακή πολιτική εκ μέρους της εταιρίας Αφοί Αργυρόπουλοι , προχώρησε στην αγορά ενός επιπλέον επαναλήπτη τεχνολογίας C4FM.

Ο δεύτερος επαναλήπτης C4FM της RSF Hellas βρίσκεται ήδη σε λειτουργία στο όρος Κιθαιρώνας έχοντας ενεργοποιημένη την ακόλουθη διάταξη λήψης και εκπομπής: 

ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ
ΚΛΗΣΕΩΣ
SW1K (Απαραίτητο για χρήση C4FM)
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΚΠΟΜΠΗΣ
438.612,5 MHz
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
ΛΗΨΗΣ
431.012,5 MHz
ΥΠΟΤΟΝΟΣ
ΛΗΨΗΣ/ΕΚΠΟΜΠΗΣ
91,5 Hz (Απαραίτητο για χρήση FM)
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΗΨΗΣ
ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ FM & C4FM
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΕΚΠΟΜΠΗΣ
ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ FM
ΙΣΧΥΣ ΕΞΟΔΟΥ ΠΟΜΠΟΥ
20W
   
Σκοπός της συγκεκριμένης υβριδικής διάταξης λειτουργίας στο δέκτη του επαναλήπτη, είναι η υποστήριξη χρήσης και του αναλογικού FM mode, αλλά και της νέας τεχνολογίας που ακούει στο όνομα C4FM.

Η μόνιμη διατήρηση του FM mode στη συχνότητα εκπομπής, βοηθάει όλους τους χρήστες να συμμετέχουν στην ακρόαση του επαναλήπτη, ανεξάρτητα του mode που κάνουμε χρήση ή που υποστηρίζει ο πομποδέκτης μας.
Έτσι ανεξάρτητα από τη διαμόρφωση που ενεργοποιεί κάποιος χρήστης τον επαναλήπτη, η διαμόρφωση εκπομπής θα είναι πάντα FM analog.

Φυσικά, η χρήση αυτή θα ισχύσει μόνο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ως ότου ο επαναλήπτης λειτουργήσει αποκλειστικά σε ψηφιακό C4FM mode, συνδεμένος στο Παγκόσμιο δίκτυο της Yaesu.

Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, θα ανακοινωθούν σε επόμενη δημοσίευση.


Για την ραδιοκάλυψη του όρους Κιθαιρώνας θα μπορούσαμε να αναφερθούμε σε ένα ολόκληρο άρθρο, αλλά αντί αυτού θα σας προσκαλούμε να δοκιμάσετε την πρόσβαση σας από όλη την Αττική, τον Κορινθιακό και την Βοιωτία.

Καλές δοκιμές λοιπόν και μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την τεχνική ομάδα της RSF Hellas για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία.

SV1EDZ
Βελισσάρης Δημήτριος

6943-082730

2.10.15

Ρε μη με προκαλείτε.

Η υπόθεση για εμένα είναι πλέον "περσινά ξινά σταφύλια" με (άντε μας) έδιωξαν όποτε γιατί να συνεχίσω (συνεχίσουμε) να ασχολούμαι (ασχολούμαστε); 

Προσωπικά έκλεισα πέντε (5) χρόνια εκτός, δεν με ενδιαφέρουν πλέον "τα εν οίκο" τους. 

Αφορά όσους έχουν επιλέξει να μείνουν και να συνεχίσουν τόσο απλά.
Εμείς περνάμε μια χαρά και κάνουμε το κέφι μας....

ΥΓ τα υπόλοιπα περί τα "νοιώθουν προδομένοι  που φύγατε και δεν σας το συγχωρούν" είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για γέλια....  


Άντε καλό ΣΚ....

1.10.15

Μεγάλες αλλαγές έρχονται στα Ραδιοερασιτεχνικά.

Αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί στα "μουλωχτά" ξέρετε από ποιόν, ρε από τον "εκπρόσωπο μας".

Κάποιοι θα γελάσουν όταν τις δουν, θεωρώ πως η πλειοψηφία  απλά θα κλάψει.... 

Ελπίζουμε κάποια να τα προλάβουμε ώστε να μην υπάρξει κενό, αλλά 2 χέρια και 2 πόδια έχουμε και μια μιιιιικρή τσέπη και αυτά που ήδη έχουμε κάνει σε σχέση με το μέγεθος μας και  την "σύντομη" όπως λένε ιστορία μας  θεωρώ πως καλά είναι.


ΥΓ Δηλώσεις μετάνοιας που θέλουν να υπογράψουν κάποιοι ΔΕΝ χρειάζονται...
ΔΕΝ έχω να μοιραστώ ΤΙΠΟΤΑ μαζί τους προσωπικά 
το τηλέφωνο μου το έχετε, 
θα κεράσετε τον καφέ και θα τα πούμε χαλαρά ... απλά και ανθρώπινα. 

Τελικά

Σε ένα blog μπαίνεις αν έχει κουτσομπολιά και κακίες ?
Δόξα το θεό έχει πέσει "μοναξιά" και είμαστε πλέον "λίγοι" .. ουφ!!

Τα γίδια και τα γίδια.

τι να πω κάποια στιγμή  ....

22.9.15

17.9.15

Ρε εσύ έχει ο σύλλογος σου κώδικα;


- Πως δεν έχει, Όταν κρατάω την μύτη μου με το δεξί χέρι και το αριστερό τρίβει το δεξί αυτί όλοι στον σύλλογο καταλαβαίνουν πως θέλω σουβλάκι ...

- ΑΑ!! ρε όχι τέτοιο κώδικα, κώδικα Δεοντολογίας λέω.


- ΑΑΑ!! τέτοιο δεν έχει, γιατί ο δικός σας έχει ;

- χε χε ΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ έχει .....

16.9.15

Διασφάλιση Ποιότητας στην εκπαίδευση των εθελοντών, φου φου είναι κανείς εδώ ακούειιιιιιι;



Αχ !!!

Σε συνέχεια της ανάρτησης μου εδώ σχετικό link
Επανέρχομαι με κάποιες σκέψεις που μοιράστηκα με φίλους ώστε να μη δημιουργώ παρεξηγήσεις χωρίς λόγο.


1. Οι σχετικές σκέψεις και προβληματισμοί μου έχουν να κάνουν με την "Ποιότητα" της προσφερώμενης εκπαίδευσης, είναι αυτό που γράφω στην προηγούμενη αναρτηση " ένας πολίτης με άδεια οδήγησης ΔΕΝ είναι εκπαιδευτής ΝΕΩΝ ΟΔΗΓΩΝ" το να βαφτίζει μια ομάδα εκπαιδευτή κάποιον την αφορά, μπορεί να είναι εκπαιδευτής της εν λόγο ομάδας σε οτιδήποτε αν το θέλουν.

2. ΔΕΝ μπορώ να δεχτώ είναι να μπαίνουν ετικέτες και να βλέπω "πιστοποιήσεις", "άδειες" κτλ που βάζουν σε κίνδυνο σωματικά ή νομικά τους Εθελοντές  και τους γύρω τους. 
Όλα τα υπόλοιπα αφορούν τους ίδιους τους Συλλόγους και την ποιότητα του εθελοντικού έργου που θέλουν να προσφέρουν. 

Τόσο απλά.
Πχ σε εκπαίδευση εθελοντών για χρήση ασυρμάτου, άκουσα τον εκπαιδευτή να τους μιλάει για τον νόμο του Ohm αλλά δεν τον άκουσα να τους λέει απλά πράγματα 
πχ για θόρυβο, παρεμβολές, ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ τα κουμπιά στον ασύρματο κτλ, 
με λίγα λόγια τους έκανε "εισαγωγή" στην ύλη των ραδιοερασιτεχνικών εξετάσεων.

2. Από την άλλη όμως ΞΑΝΑΛΕΩ το τι κάνει ο ΚΑΘΕ σύλλογος αφορά τα μέλη του, εμείς κάνουμε τις εκπαιδεύσεις με τον δικό μας τρόπο και θέλουμε να διασφαλίσουμε την ποιότητα της με ISO γιατί έτσι λέμε πως είναι το σωστό, 
θεωρώ πως μπορούν να βρεθούν και άλλοι τρόποι από τους συλλόγους.

3. Και κάτι τελευταίο ΔΕΝ μας ενδιαφέρει να τις βγάλουμε και να τις μετρήσουμε για να δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη (την κεραία), 
στόχος μας ΔΕΝ είναι να το παίξουμε "μάγκες", απλά δείχνουμε έναν από τους τρόπους.


ΥΓ Παραθέτω ένα κείμενο του φίλου Γιώτη Μάκη για να βοηθήσω στην σκέψη κάποιων που μπορεί να μην το έχουν δει

"Εκπαίδευση Ενηλίκων Πολιτικής Προστασίας (α' μέρος)
31 Μαρτίου 2014 στις 6:24 μ.μ.

Στάθηκα τυχερός τα τελευταία χρόνια καθώς ανακάλυψα τυχαία την έφεση μου να διαδώσω γνώσεις επί θεμάτων εκπαίδευσης σχετικών με τις Α’ Βοήθειες και άλλων εξειδικευμένων γνώσεων που αφορούν την πρόληψη, αντιμετώπιση, μα και την αποκατάσταση των συνεπειών των φυσικών και τεχνολογικών καταστροφών.
Το γεγονός της εμπλοκής μου στον τομέα αυτό ήρθε μέσω της επαγγελματικής μου εξέλιξης, με προσανατολισμό την Πολιτική Προστασία.

Εδώ και 14 χρόνια λαμβάνω και αναμεταδίδω γνώσεις σχετικώς και βέβαια, όλα αυτά μέσω της διαδικασίας της εκπαίδευσης ενηλίκων. Έτσι γνώρισα και αναζήτησα την βελτιστοποίηση μεθόδων εκπαίδευσης με σκοπό πάντα την καλύτερη δυνατή απολαβή και μετάδοση των γνώσεων και των δεξιοτήτων που απαιτούνται ώστε κάποιος που επιθυμεί να ασχοληθεί με τον τομέα αυτό, να το κάνει με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Στη συνέχεια καθώς η εμπειρία μου περί της εκπαίδευσης άρχισε να παίρνει διαστάσεις σημαντικές παρατήρησα μια αλλαγή στη στάση μου, κυρίως ως εκπαιδευτής και διαπιστώνοντας την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης μου, ως εκπαιδευτής, θέλησα να εμβαθύνω στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων ώστε να εξασφαλίσω ένα πιστοποιημένο και επιστημονικώς εμπεριστατωμένο πλαίσιο παροχής εκπαίδευσης.

Θεωρώ πως το ταλέντο του εκπαιδευτή δεν είναι από μόνο του αρκετό ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός της εκπαίδευσης ενηλίκων, καθώς απαιτείται και μια μέθοδος αναγνώρισης του επιπέδου του κάθε εκπαιδευόμενου ενήλικα, ώστε να εφαρμόζονται τεχνικές που θα φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Στην περίπτωση της εκπαίδευσης ενηλίκων, σε αντίθεση με αυτή των ανηλίκων ο παράγοντας εμπειρία του καθενός θέτει πολύ εύκολα σε λειτουργία την αμφισβήτηση ως προς τον εκπαιδευτή οπότε και επιβάλλεται πέραν της κατάκτησης της γνώσης που επιχειρείται να μεταδοθεί, αυτή να παρέχεται και με την κατάλληλη μέθοδο ανάλογα με την δυναμική του σώματος των εκπαιδευομένων και του θέματος το οποίο ως γνώση παρέχεται προς απόκτηση.

Οι ενήλικες δεν παρακολουθούν υποχρεωτικά τις εκπαιδεύσεις και βεβαίως συνήθως έχουν ήδη εγκλιματιστεί περί του αντικειμένου της εκπαίδευσης.

Ο εκπαιδευτής, είναι επίσης κάποιος ειδήμων σχετικώς, όμως είναι αυτός που πέραν του επιστημονικού κεκτημένου, πρέπει να αντιμετωπίσει την εκάστοτε δυναμική και με σεβασμό και ευγένεια να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια και να καταφέρει να εμφυτεύσει γνώσεις, δεξιότητες μα και αλλαγή στάσης στους εκπαιδευόμενους.

Ο εκπαιδευτής ως εκπρόσωπος μιας θεωρίας, μιας τέχνης, μιας άποψης απαιτείται να εμπνεύσει όλους όσοι, οικειοθελώς έθεσαν εαυτόν υπό τον ορισμό του εκπαιδευόμενου και απαιτείται να ικανοποιήσει τις προσδοκίες τους, τη χρήση γνώσης, ευελιξίας και εξάντλησης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του ταλέντου του περί μεταδοτικότητας.

Αντιλαμβάνεστε ασφαλώς πως ο συνδυασμός, όλων των παραπάνω ιδιοτήτων που επιβάλλεται να έχει κάποιος ως εκπαιδευτής, δεν είναι δυνατόν να θεωρείται τυχαίος και αυθόρμητος.

Πιστεύω πως η εκπαίδευση ενηλίκων ως αντικείμενο μάθησης, είναι από μόνη της μια επιστήμη που συνδυάζει κυρίως την διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων με την ψυχολογία και την γνώση, έτσι ώστε γι όποιον την επιχειρεί, να του παρέχονται όλα εκείνα τα εργαλεία ώστε να επιτύχει τον σκοπό της.

Σε αντίθεση με την εκπαίδευση ανηλίκων, δεν επιχειρείται η «δημιουργία» ή η «κατασκευή», αλλά η «αναβάθμιση» και ίσως και η «συντήρηση»."

και συνεχίζει 


"Εκπαίδευση Ενηλίκων Πολιτικής Προστασίας (β' μέρος)
31 Μαρτίου 2014 στις 6:22 μ.μ.

Στην δική μου περίπτωση διαπιστώνεται πως όλες οι θεωρίες που αναφέρονται στην βιβλιογραφία σχετικώς, ακουμπάνε στην γενικότερη αντίληψη μου. Θεωρώ δε ασφαλές, ένα πηγαίο συναίσθημα μου, πως σε όλες τις περιπτώσεις αυτό συμβαίνει. Ασφαλώς και ισχύει ότι, ανάλογα με το αντικείμενο της εκπαίδευσης ενηλίκων, κάποιες συγκεκριμένες θεωρίες υποστηρίζουν περισσότερο την επιτυχή έκβαση τους όμως είμαι πεπεισμένος πως υπολειτουργούν και οι άλλες, πάντα.

Πιστός της αρχής του: «η αλήθεια είναι πάντα κάπου στη μέση» και ως τεχνολόγος, θεωρώ πως, όπως και στη φύση τίποτα δεν συμβαίνει με απολυτότητα, έτσι και στην ανάπτυξη θεωριών περί του, ποια θεωρία θεωρείται ως η αρμοδία, πιστεύω ότι πάντα ο συνδυασμός διαφόρων – ίσως μερικών εξ αυτών- αναλογούν ως οι βέλτιστες εφαρμοζόμενες για την εξασφάλιση του επιθυμητού.

Επιτρέψτε μου να χρησιμοποιήσω εδώ ένα παράδειγμα:

Το όνειρο της ανθρωπότητας απ την αρχαιότητα να καταστήσει την πτήση εφικτή, πέρασε από την ποίηση στην τεχνολογία. Απ το περιορισμένο όνειρο στην κατάκτηση του διαστήματος, στο οποίο όταν οι άνθρωποι βρεθούν, πλημμυρίζουν φιλοσοφικώς και κατά την διάρκεια της εξέλιξης τους ως χαρακτήρες, αλλάζουν στάση ζωής.

Πρόκειται περί μιας macro διαδικασίας που σε κυκλική εξέλιξη πορεύεται και αλλάζει διαρκώς προς το μέλλον.

Η ενασχόληση μου στην εκπαίδευση ενηλίκων με αντικείμενα αυτά της Πολιτικής Προστασίας, μου έδειξαν ξεκάθαρα πως οι εκπαιδευόμενοι ενώ είναι σχετικοί και έχουν άποψη για όλα σχεδόν τα θέματα, στο τέλος της εκπαίδευσης φεύγουν με κύριο χαρακτηριστικό την αλλαγή στάσης τους. Δυστυχώς η Πολιτική Προστασία είναι ένα απάτητο χωράφι στη Χώρα μας και επίσης ο,τι έχει διαδοθεί ως γνώση, προήλθε κυρίως από έτοιμα πακέτα του εξωτερικού υπό την λογική της άρνησης ανακάλυψης του τροχού.

Ένα απ τα πιο σπουδαία λάθη επ’ αυτού είναι και η αγνόηση της διαφορετικότητας της κουλτούρας μας σε σύγκριση με αυτή του εξωτερικού μα και σε κάποιες περιπτώσεις η αυθαίρετη αποκοπή τμημάτων που θεωρούνται ως μη εφαρμόσιμα στην περιοχή μας και στις ανάγκες μας. Βεβαίως ένα άλλο μέγιστο θέμα είναι και η νοοτροπία μας που μέχρι πρότινος, θεωρούσε το εισαγόμενο και defacto ποιοτικό.

Έτσι όταν στην Γερμανία για πάρεις δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου, απαιτείται να εξεταστείς στην παροχή Α’ Βοηθειών, στην Χώρα μας όταν γίνεται ένα τροχαίο ατύχημα, οι μάρτυρες της σκηνής του ατυχήματος, είτε απομακρύνονται διότι φοβούνται μην μπλέξουν, είτε διότι δεν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν, είτε δυστυχώς αυθόρμητα εμπλέκονται παρέχοντας λάθος Βοήθεια μετατρέποντας το κακό σε χειρότερο.

Ακόμη και σήμερα, δεν υιοθετείται η ανάγκη εισαγωγής του μαθήματος της Πολιτικής Προστασίας, συμπεριλαμβανομένης της ύλης περί Α’ Βοηθειών στην υποχρεωτική εκπαίδευση, ενώ όλοι οι Πολίτες της Ελλάδος συμφωνούν απόλυτα για την ανάγκη αυτή.

Έτσι όταν εξηγείται στους εκπαιδευόμενους ενήλικες ότι είναι τεράστιο λάθος να πλησιάζεις ένα εγκλωβισμένο θύμα σε αυτοκίνητο που μόλις έχει συγκρουστεί, απ το παράθυρο, αλλά πρέπει να προσεγγίσεις από μπροστά ώστε να μην αναγκαστεί το θύμα να στρέψει το κεφάλι που είναι πολύ πιθανό να διατμήσει τον νωτιαίο μυαλό στον αυχένα και να μείνει για πάντα παράλυτο.

Πόσο απλό !

Είναι τραγικό που κάθε φορά που συμβαίνει μια τράκα μπροστά στα μάτια μας, τρέχουν πάρα πολλοί να βοηθήσουν προσφέροντας νερό στον οδηγό απ το παράθυρο, λες και όταν συγκρούονται αυτοκίνητα, αυτό αποτελεί τεκμήριο δίψας για τους επιβαίνοντες!

Οι περισσότεροι ενήλικες εκπαιδευόμενοι σε αντίστοιχα σεμινάρια, έχουν προσφέρει τουλάχιστον μία φορά νερό σε θύμα τροχαίου, πριν καν αυτό βγει ή απεγκλωβιστεί απ το όχημα. Κι όταν εξηγείς τον μηχανισμό της εξόδου απ’ το σοκ που αυτόματα ο ανθρώπινος εγκέφαλος θέτει τα θύματα ακινητοποιώντας τα, τότε κάποιος «φωτεινός εγκέφαλος», κατ’ τα άλλα γνήσιος εθελοντής και φιλάνθρωπος, φροντίζει να «σκοτώσει» τον τραυματία πιο γρήγορα απ’ ότι δεν κατάφερε ίσως η κακιά στιγμή, η λάθος αντίληψη, η λάθος επιλογή, η ατυχία.

Έτσι, προτιμούμε να ψηφίζουμε νόμους, να διδάσκουμε τον αντιρατσισμό για άτομα με αναπηρίες, να κατασκευάζουμε ράμπες στα πεζοδρόμια και κυρίως να ξοδεύουμε ανθρώπινο δυναμικό απ το να μαθαίνουμε σε λίγα λεπτά της ώρας τον τρόπο να μην το προκαλούμε.

Ξοδεύουμε τα πάντα για να αντιμετωπίσουμε μια δασική πυρκαγιά όμως δεν ξοδεύουμε τίποτα για να διδάξουμε πώς να αποφεύγεται αυτή η καταστροφή. Στη Χώρα μας, από στατιστικές αποδεικνύεται ότι το 80% των δασικών πυρκαγιών, οφείλονται στον παράγοντα άνθρωπο, είτε λόγω εμπρησμού είτε εξ αμελείας.

Δεν είναι γνωστό στους πολλούς, πόσο κοστίζει το καύσιμο των Canadair ανά ώρα πτήσης ώστε να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της ανάγκης να εκπαιδεύσουμε με ελάχιστο κόστος ενήλικες καθώς αυτοί αποτελούν το σύνολο των υπευθύνων των δασικών πυρκαγιών.

Αυτοί είναι οι περισσότεροι που θα παραστούν και θα είναι ικανοί να επιχειρήσουν τα πρώτα σημαντικά λεπτά της αντιμετώπισης μιας καρδιακής ανακοπής που σε ποσοστό πάνω από 60% επαναφέρει το θύμα στην πρότερη φυσιολογική του ζωή.

Είναι σπουδαίο να αναβαθμίζεις ανθρώπους που στη συνέχεια θα μορφώσουν και επιμορφώσουν άλλους μαχόμενοι για την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου, που μέσω της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα αυτής των ενηλίκων, δεν αφορά το οικονομικό κόστος τόσο, όσο τη διαμόρφωση ανώτερων επιπέδων της κοινωνίας μας.

Τελικά, οι εκπαιδευόμενοι στα θέματα της Πολιτικής Προστασίας, λαμβάνουν γνώση, δεξιότητες μα και αλλάζουν στάση επί των εμπειριών τους.

Τα παραδείγματα που μπορώ να επικαλεσθώ είναι τόσα, όσοι περίπου οι εκπαιδευόμενοι που ο καθένας με την δική του ξεχωριστή προσωπικότητα εκφράζουν ή απλώς κρύβουν ανεπιτυχώς τον εντυπωσιασμό τους για το πόσα λάθη είδαν ή έκαναν σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Εκείνο όμως που είναι εξαιρετικά σπουδαίο, είναι το πόσο πολύ εντυπωσιασμένοι φεύγουν διότι αντιλαμβάνονται πόσο απλό και γρήγορο ήταν να φωτιστούν σε τόσο σοβαρά ζητήματα, όπως αυτό της ζωής και του θανάτου, καθώς επίσης και το πόσο απλό ήταν να αποκτήσουν όλα αυτά τα απλά εργαλεία που τους καθιστούν τόσο άξιους «μάστορες» για ο,τι προκύψει στο μέλλον. Κυρίως, για τους ανθρώπους του στενού οικογενειακού τους κύκλου."

15.9.15

Πιστοποίηση εκπαιδευτών στις επικοινωνίες έκτακτης ανάγκης συνέχεια και ΤΕΛΟΣ.

Κάποιοι λένε πως αρκεί να είναι ραδιοερασιτέχνης ο εκπαιδευτής, ΔΕΝ συμφωνώ με αυτό.

Γιατί ; 


Μα απλά και ένας πολίτης με άδεια οδήγησης ΔΕΝ είναι εκπαιδευτής ΝΕΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.


Οι εκπαιδευτές πρέπει να έχουν πχ:

1. ΣΤΑΘΕΡΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ με στάνταρ ύλη,
2. Να ΞΕΡΟΥΝ να χειριστούν ενηλίκους εκπαιδευόμενους,
3. ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ το 1&2 και να πει πως ΝΑΙ ξέρουν να διδάσκουν.
4. Να διασφαλίζουν πως οι εκπαιδευόμενοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΑΝ και γνωρίζουν το αντικείμενο. 

έτσι λοιπόν στην RSF Hellas αποφασίσαμε την δημιουργία του Δωρεάν Προγράμματος Εκπαιδεύσεων "Επικοινωνώντας".


και μια και είμαστε και "βιτσιόζοι" ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ και ήδη περάσαμε την πρώτη επιθεώρηση πλήρη φάκελο για ISO 9001:2008.


ΑΥΤΟ κύριοι είναι το έχω διαδικασίες εκπαιδεύσεις,
ΑΥΤΟ είναι το ξέρω ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΩ ,
ΑΥΤΟ είναι το αυτοί που διδάσκουν ΞΕΡΟΥΝ...

14.9.15

Προσδοκώ ανάσταση Νεκρών....

Κοιτάζοντας  φωτογραφίες "δράσεων" του σαββατοκύριακου που αναρτήθηκαν στο internet, βλέπω πολλές εθελοντικές ομάδες & συλλόγους νεκρές-ους, που προσπαθούν. 

Προσπαθούν βέβαια πλέον μάταια ως ζόμπι, να θυμηθούν πως υπάρχουν, τρώγοντας σουβλάκια και  πίνοντας καφέδες... 

Κρίμα γιατί κατάφεραν να διώξουν πολύ κόσμο από τον εθελοντισμό και τον ραδιοερασιτεχνισμό ... 

Κρίμα. 

Δράσεις ΠΠΣΚ, (μπ,ντ,γκ,τσ,τζ)

Ουφ πάει και αυτό το ΠΠΣΚ, 3 μέρες καλύψεις στα Ταύρεια και μια στον Πειραιά στο ADIDAS OPEN RUN.
Ευκαιρία να μαζευτούμε, να δοκιμάσουμε εξοπλισμό.


Καλή δοκιμή  για την "πρώτη" επιχειρησιακή χρήση του mototurbo επαναλήπτη που έχει αδειοδοτήσει η RSF Hellas για χρήση από τα μέλη της Υγειονομικής Ομάδας.

Ενώ το ασθενοφορο "Κένταυρος" του συλλόγου, για άλλη μια φορά έδειξε τις επιχειρησιακές δυνατότητες του.

Είδαμε φίλους, το διασκεδάσαμε γενικά ΠΕΡΑΣΑΜΕ ωραία ... 
Ναι ναι γίνονται ΚΑΙ αυτά στον εθελοντισμό ....











10.9.15

WOUXUΝ KG - UV9D

Αυτές της μέρες δοκιμάζω το WOUXUΝ KG - UV9D ενός φίλου,



είναι αλήθεια πως λόγο των προβλημάτων της χώρας πέρασε λίγο στα απαρατήρητα και εδώ στην Ελλάδα δεν του έχει δοθεί η ανάλογη προσοχή ή ενδιαφέρον από τους ραδιοερασιτέχνες.

Η αλήθεια είναι πως και εμείς  "πέσαμε" τυχαία επάνω ψάχνοντας ένα scaner για λήψη των airband συχνοτήτων για εφαρμογή ARGOS, αφού σαν σύλλογος φέραμε και μοντάραμε τον μοναδικό φορητό αποκωδικοποιητή (που δεν απαιτεί χρήση υπολογιστή ή άλλης συσκευής).

Scaner  στην Ελληνική αγορά δεν υπήρχε προς πώληση και αφού δεν υπήρχε και δυνατότητα παραγγελίας απ' έξω 
εεεε  ξεπέσαμε στο WOUXUΝ KG - UV9D  (είναι γνωστή η αντιπάθεια μου στα μηχανήματα της wouxun λόγο "παλαιότερης" τριβής με το wouxun kg-uv6d που ακόμη θεωρώ ως ένα από τα ποιο απαράδεκτα φορητά σε σχέση τιμής μηχανήματος) .


Το "μικρό" όμως τελικά έχει δοντάκια και δυνατότητες, το ευχάριστο ξεκινά από την μπαταρία του μια 7.4v 2000mAh (14.8Wh) Li-Ion battery pack, η οποία μέχρι σήμερα δείχνει ικανοποιητική.
Το άλλο καλό είναι η διαμόρφωση του, δεν έχει τον ήχο "ντενεκέ" που έχουν συνήθως τα κινέζακια.

Βέβαια δεν έχει και την τιμή του κινέζου αφού είναι γύρω στα 180 ευρώ.

Το λογισμικό για τον προγραμματισμό έχει κάποια θεματάκια πχ δεν περνά κάποιες ρυθμίσεις στο φορητό αν κάνεις save πριν ...

Η οθόνη του ευκολοδιαβαστη ..

ΔΕΝ ζεσταίνει κατά την χρήση του όσο τα άλλα κινεζάκια ...

ΜΕ τρομάζει, θα το δούμε σε πραγματικές συνθήκες στον Μαραθώνιο τον Νοέμβριο, το θέμα της κατανάλωσης του λόγο μεγέθους οθόνης, βέβαια εκεί το αληθινό baofeng uv-5r με μπαταρία της baofeng ( και όχι μαϊμού), έβγαζε ΟΛΟ τον μαραθώνιο (σε θέση κέντρου) και είχε ακόμα ώστε να αντέξει επικοινωνίες 5 ημερών (2-3 ώρες σε ακρόαση και εκπομπή). 

8.9.15

Ή Παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς.

Ξέρω είπα σε προηγούμενη ανάρτηση μου πως θα  ετοίμαζα "σύντομα σε εκτενή ανάρτηση εκπαιδευτικού χαρακτήρα για το ΤΙ είναι επικοινωνίες και πως λειτουργούν .."

Δεν θα το κάνω, 
για ποιο λόγο; 
διότι απλά διαπίστωσα πως προηγούμενα άρθρα μου σε περιοδικά του χώρου ή αναρτήσεις μου επιτρέπουν στους "φωτισμένους" να το παίξουν "πιστοποιημένοι εκπαιδευτές".




Εγώ ότι έχω να πω θα το πω σε άτομα που πραγματικά θέλουν να προσφέρουν και θα τα πω από εδώ.


ΥΓ μη πω τίποτα για φωτογραφίες διαφανειών μου...

3.9.15

Χθες πάλι με μελετούσαν και σφύριζαν τα αυτιά μου..


Σε όσα αναφέρθηκαν σχετικά με το άτομο μου η απάντηση είναι μια.


2.9.15

"Άδειες" προς τα μέλη των εθελοντικών Ομάδων.

Πριν απ' όλα θα ήθελα να ξεκαθαρίσω για άλλη μια φορά πως ΔΕΝ έχω οποιοδήποτε πρόβλημα οι σύλλογοι ΠΠ να έχουν άδειες ασυρμάτου και δικά τους ραδιοδίκτυα για την εθελοντική δράση τους και τον ιδιόκτητο εξοπλισμό τους. 

ΑΥΤΟ για το ποιο διαφωνώ είναι να πουλιούνται οι άδειες αυτές προς τα μέλη των συλλόγων με όποιο κόστος προς νομιμοποίηση του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ.

Εδώ ακόμα και το ΠΣ με έγγραφο του προς τους υπαλλήλους του ΠΣ λέει:



επειδή θα μου πουν πως το έφτιαξα πηγή εδώ

Τα λεει όλα ΑΠΛΑ και κατανοητά .....

Και για να μη χάσετε την συνέχεια 
Η πρώτη ανάρτηση μου 
Η απάντηση στις προσωπικές επιθέσεις που δέχτηκα
Τα παραμύθια τους  

31.8.15

Επικοινωνίες έκτακτης ανάγκης από Εθελοντές ΠΠ και φούμαρα ...

Τελικά μήπως το ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ είναι η τεχνητή ανάγκη  που έχει δημιουργηθεί να έχουν ΟΛΟΙ οι ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΠ έναν ασύρματο στο χέρι; (ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ).

Αυτό τι μπορεί να δείχνει; (ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ).
Απλά πως αυτοί που τους οδηγούν να το κάνουν ή ΔΕΝ ξέρουν ΤΙΠΟΤΑ από επικοινωνίες ή γίνεται κάτι άλλο ποιο σοβαρό.

Τι και πως; (ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ) σύντομα σε εκτενή ανάρτηση εκπαιδευτικού χαρακτήρα για το ΤΙ είναι επικοινωνίες και πως λειτουργούν ...

Διότι μη ξεχνάμε πως έχουμε γεμίσει και από "πιστοποιημένους εκπαιδευτές επικοινωνιών", μάλλον "πιστοποιημένους από τον ίδιο τον ΘΕΟ ΕΡΜΗ" αφού στην πραγματικότητα  ΚΑΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ή ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ακόμη ΔΕΝ υπάρχει.  


Προσθήκη ΥΓ.
Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ δεν είναι στο να μπορούν οι Σύλλογοι ΠΠ να έχουν άδεια ως σύλλογοι για συχνότητες και αναμεταδότες για τα ιδιόκτητα μέσα του συλλόγου. 
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΠΟΤΕ 

Στα ταξίδια μαθαίνεις.

Αυτό το ΠΣΚ ήταν φορτωμένο κάτι οι δουλειές που έπρεπε να γίνουν, 
Π.. Βόλτα και χαρά στην Θράκη είδα με είδαν αλλά δεν πρόλαβα να δω και φίλους ...




















Ξέρουν δεν πως χανόμαστε θα τα πούμε σύντομα 

Κάτι μια έκτακτη βόλτα στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο για μια "μικρή ενημερωτική" συνάντηση (10-14 -ΣΣ μα καλά τι έλεγες τόσσσσεεες ώρες ;).

Κάτι καφές που έπρεπε να πιω με τον Μάκη 


  
Κάτι μια μικρή εκπαίδευση την Κυριακή στην Αθήνα ως "κεντρικός εκπαιδευτής" γιεε ...


  

















πάει το ΣΚ...

Ευχαριστώ όλους όσους:
- είδα, 
- ταλαιπώρησα, 
- με άκουσαν 
Με εμπιστεύτηκαν..... 

27.8.15

Σιγά σε λίγο θα κλάψουμε ...

Επιμένει να γράφει παραμύθια....

"Σαν παραμυθι.....
Μια φορα κι εναν καιρο,ηταν ενα κακομοιρο τρουφακι.
Ενω σερφαρε στο διαδικτυο ,επεσε σ' ενα κειμενο ενος blogger και σεβομενος το δικαιωμα του blogger αλλα και του καθενος να γραφει (και να σχολιαζει ) διχως λογοκρισια την προσωπικη αποψη του,σκεφτηκε να γραψει και την δικη του ,θεωρωντας οτι και γι αυτον θα γινει σεβαστο αυτο αυτο το δικαιωμα !
Μεγα λαθος !!
Ο blogger δεν δεχοταν κριτικη και προεβη σε μια ανευ προηγουμενου επιθεση στο κακομοιρο τρουφακι.
Το τρουφακι σκεφτηκε, οτι ο πανικος που κατελαβε τον blogger δικαιολογει την κριτικη που του ασκηθηκε και δεν χρειαζοταν να του απαντησει περεταιρω.
Η σκεψη ομως οτι ΟΛΟΙ εχουν δικαιωμα να γραφουν την αποψη τους και κανεις να μην δεχεται επιθεση και λογοκρισια γι' αυτο,τον εβαλε σε πειρασμο να απαντησει για δευτερη φορα
Ετσι, καθησε και εγραψε :
Η χθεσινη μου αναφορα σε ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ
*(καποιος που αντιμετωπίζει κάτι με κακή προδιάθεση)
φαινεται οτι ενοχλησε καποιους που ενιωσαν θιγμενοι !!!
(Ο σοφος λαος εχει μια σχετικη παροιμια επ'αυτου)
Κυριε ΣΥΝΤΑΚΤΑ
*(και για να μην παρεξηγηθω,"συντακτης" ειναι το ατομο το άτομο που ασχολείται με τη σύνταξη κειμένου είτε μικρής έκτασης και εντός συγκεκριμένου πλαισίου είτε συστηματικά και καθημερινά )
ζητω συγνωμη αν αθελα μου εθιξα με την προσωπικη αποψη μου εσας η φιλους σας,
Ομως αναφερομουνα σε ατομα που με οιονδηποτε τροπο δημιουργουν η ανακαλυπτουν εμποδια στην απροσκοπτη παροχη εθελοντικου εργου απο διαφορες ομαδες συνανθρωπων μας.
Ατομα που δεν θελουν να συμβαλλουν στην υπερνικηση αλλα στην τοποθετηση εμποδιων σε αναλογες προσπαθειες.
Αν τωρα η τοποθητηση σας στο κειμενο που συνταξατε
"...ο σύλλογος που παίρνει λεφτά από εθελοντές άλλου συλλόγου κόβει απόδειξη; στην οποία αποδίδει τον ΦΠΑ (αφού ΔΕΝ είναι συνδρομή αλλά ενοικίαση, πώληση ) ;
ΜΠΑΑΑ!!! άρα φορολογική παράβαση...."
δεν εμπεριεχει υπαινιγμο για παραβατικη οικονομικη συμπεριφορα,ενω γνωριζετε οτι η αποδοση ΦΠΑ απαλλασει καποιες ΜΚΟ απο την υποχρεωση βασει του ισχυοντος φορολογικου κωδικα κι οτι για το εισπραχθεν ποσο κοβεται παραστατικο μη υποκειμενο σε αποδοση ΦΠΑ (π.χ. για δωρεα,χορηγια ),
και εφοσον η προθεσεις σας (δια της τοποθετησης αυτης) ηταν προς την κατευθυνση στηριξης του εργου των εθελοντικων οργανωσεων,τοτε μαλλον παρερμηνευσα την παραπανω τοποθετηση και ζηταω συγνωμη .
Ειμαι ενα "κακομοιρο τρουφακι" οπως με βαφτισατε κυριε "Δρακουσμελλ"
(το αντιστοιχο ινδιανικο παρατσουκλι στον κοσμο των εθελοντων , εαν μου επιτρεπετε να σας βαπτισω κι εγω)
και ειμαι υπερηφανος που λαμβανω αυτον τον "τιτλο" απο καποιον που στην παραπανω φραση του εξακοντιζει τυφλα τα βελη της συκοφαντιας εναντιων εθελοντικων συλλογων χωρις να κατονομαζει η να παραθετει αποδειξεις .
Οσο για την διαπιστωση σας οτι
"...έχουν δίκιο όσοι λένε πως ΕΙΣΑΙ "μικρός" στον εθελοντικό κόσμο, και "κοντός" θα μείνεις..."
δεν μπορω παρα να συμφωνησω σ' αυτα που λετε εσεις οι ΜΕΓΑΛΟΙ του εθελοντικου κοσμου,αφου το μπόϊ μου δεν ξεπερναει το 1,60 !
Αλλωστε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΟΪ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ, αυτο που εχει σημασια !!!
αλλα εγω ειμαι απλως ενα ταπεινο μικρο κακομοιρο τρουφακι και δεν ξερω απ' αυτα !
Αυτά βέβαια είναι η γνώμη μου και μπορεί να βασίζονται σε φανταστικά σενάρια......
Αυτα εγραψε το κακομοιρο τρουφακι και το δημοσιευσε......
(συνεχιζεται προσεχως)
"παραμυθια για μικρους και μεγαλους,κοντους και ψηλους,αμουστακους και μουστακαληδες,λιγνους και χοντρους,αυθεντικους και γιαλαντζι"



Θα το πω απλά όσα γράφεις είναι απλά φιλολογίες, και δείχνει πως ΟΣΑ γράφω είναι σωστά, δεν απαντάς ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ

Θυμίζω πως η αρχική ανάρτηση σου (αυτή στην οποία σου απάντησα) είναι επίθεση ήταν προσωπική επίθεση προς ΕΜΕΝΑ, πρώτος μου επιτέθηκες, μάλλον σας τσούζει που κατά λάθος έπεσα πάνω σε κάποια κομπίνα που μάλλον έχετε στήσει.

ΔΕΝ κατονόμασα στην πρώτη ανάρτηση σύλλογο ή περιοχή διότι άκουγα φήμες ΕΣΥ φρόντισες απλά να τις επιβεβαιώσεις με την "καταπληκτική ανάρτηση" σου με την οποία με βρίζεις ως:

1. ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ,
2. συκοφαντη,
3 ανήθικο
κτλ

Εξακολουθώ να μην κατονομάζω οποιονδήποτε σύλλογο διότι ΕΓΩ ΔΕΝ ξέρω αυτά που ξέρεις ΕΣΥ ,
συμμετέχοντας σε αυτό ΞΕΡΕΙΣ,
ΜΟΝΟΣ σου καρφώνεις με όσα γράφεις τους φίλους σου.

Θα με συγχωρήσεις αλλά φοβάμαι μη με λερώσεις βλέπεις δεν είμαι υδραυλικός και δεν ξέρω από λύματα, συνεχίστε αν θέλετε την κομπίνα σας, αν την κάνετε, ελεύθερα δεν είμαι ούτε μέλος συλλόγου σας ούτε καν εφοριακός ... οπότε.

Υγ 1 μην αλλάζεις άδικα τις αναρτήσεις σου έχω εικόνες τους πριν την αλλαγή οπότε ...




ΥΓ2. ΕΜΑΘΑ πως δεν είσαι ταμίας, πως εισπράττεις και επιστρέφεις χρήματα του συλλόγου;

ΥΓ 3 Ρώτα ξανά τον λογιστή σου μάλλον κάτι δεν κατάλαβες στα περί πώλησης υπηρεσιών, διότι αυτό είναι η συνδρομή για "χρήση" ασυρμάτου ΥΠΗΡΕΣΙΑ είναι το τι γράφει η απόδειξη αν γράφει άλλα .. ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ με πρόθεση.
Ο ΣΔΟΕ έχει περάσει και άλλες ΜΚΟ από κόσκινο για ΦΠΑ, ρώτα τους.

ΥΓ 4 Μου αρέσει και κάτι σε όσα γράφεις "γνωριζετε οτι η αποδοση ΦΠΑ απαλλασει καποιες ΜΚΟ " ο εθελοντισμός για εσένα είναι οι ΜΚΟ, είδες οι ίδιες σου οι λέξεις λένε για εσένα την αλήθεια, επαγγελματίας του εθελοντισμού νιώθεις ... άξιος.

ΥΓ 5 μετά από ΟΛΑ αυτά το εισιτήριο για Θεσσαλονίκη μου το έκλεισαν, πάω να δω έναν καλό κύριο, νομίζω πως είναι κάπου πριν το λιμάνι (αν κατάλαβα καλά τις οδηγίες μη κάνω λάθος και σε μπερδέψω).

Υπάρχουν "πρόβατα" στον εθελοντισμό ;

Από τις αντιδράσεις μάλλον ...
Μου θυμίζει μια αληθινή ιστορία.

Ραδιοφωνικός σταθμός στο εξωτερικό μια φορά την εβδομάδα κάνει "εκπομπή" υπερήλικας Έλλην .. δεν τον ακούει κανένας.
Κάποια μέρα πέφτουμε τυχαία πάνω ακούμε και ακούμε πως παίζει μόνο παλιά ελληνικά τραγούδια ..
Τον παίρνουμε τηλ και ακολουθεί ο επόμενος διάλογος on air:

- Καλημέρα.
- Καλημέρα πέστε μου
- Πήραμε να ρωτήσουμε μήπως έχετε τραγούδια του Παπακωνσταντινου να μας βάλετε;
- Του Βασίλη ;
- Ναι έχετε;

..... 
- ΡΕ άντε όλοι οι ναρκομανείς που έχετε μαζευτεί εδώ και τρώτε @#$@#$%@# τα χρήματα των γονιών σας @#%#%%^ κτλ

άφωνοι κλείσαμε το τηλέφωνο  και συνεχίσαμε να τον ακούμε να μας βρίζει.

Το καλύτερο ακολούθησε από   τα πρόβατα της κοινότητας.
- Πέστα δεν σε ακούγαμε αλλά μας πήρε τηλέφωνο η γυναίκα σου και μας είπε να σε πάρουμε τηλέφωνο για να σε στηρίξουμε κτλ 

Μπεεεεεε!!  

Περί "καραγκιόζηδων" του Εθελοντισμού ο λόγος.

Αντιδράσεις στο σχόλιο μου περί αδειών ασυρμάτου, που έγραψα εδώ

Γράφει το "κακόμοιρο το τρουφάκι" (το ινδιάνικο παρατσούκλι του στον εθελοντικό κόσμο είναι το "κακόμοιρο στρουμφάκι" αλλά δεν θέλω να προσβάλω τα στρουμφάκια).

"ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ !!!

Ο υπαινιγμος με την δημοσιευση και διάδοση "προσωπικων αποψεων καποιων " οτι οι συλλογοι καταχραστικα εισπρατουν τα χρηματα για την εκδοση αδειων χρησης ασυρματου, και μαλιστα χωρις αποδειξη (αρα διαπρατει φορολογικη παραβαση) ειναι περα για περα συκοφαντικη και στο μονο που αποσκοπει ειναι να πληξει το ηθικο και την απροσκοπτη εκτελεση του εθελοντικου εργου που παρεχουν οι εθελοντικες οργανωσεις που χρησιμοποιουν ασυρματους.

Ο εν λογω συντακτης δε,δεν δηλωνει τις πηγες του ουτε τεκμηριωνει,προσυπογραφει μαλιστα πως τα "οσα αναφερει αποτελουν την προσωπικη του γνωμη" .
Η αναδημοσιευση ενος τετοιου ατεκμηριωτου κειμενου καταδεικνυει δολιοτητα και εγειρει ζητηματα ηθικης,εφ'οσον προοριζεται να βλαψει το εθελοντικο κινημα,αποθαρρυνοντας εθελοντες και εθελοντικες οργανωσεις.Διερωταται κανεις ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ???

Θυμομαστε το προσφατο προβλημα που δημιουργηθηκε με την επιστολη της περιφερειας για την δηθεν "μη ασφαλιση των εθελοντων " !!!

Οι εν λογω αδειες εκδιδονται απο την Εθνικη Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων και Ταχυδρομειων (ΕΕΤΤ) για "συγκεκριμενο σκοπο και χρηση".

ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ,γι αυτο και ο αρθρογραφος δεν καταγγελει την ΕΕΤΤ για παρανομη χορηγηση (αλλα επιχειρει ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ να εκφοβισει οσους κανουν χρηση αυτων) !!!


Αυτο το γνωριζουν ολοι οσοι συμπληρωσαν την σχετικη δηλωση του Ν. 1599 προς την ΕΕΤΤ, οπως και τον τροπο χρησης της αδειας και του ασυρματου.

Σχετικες "ειδικες" αδειες χορηγηθηκαν σε εκατονταδες μελη διασωστικων ομαδων ακομα και σε ιδιωτικους και ξενους προς την ΓΓΠΠ φορεις (εταιριες Security Ραδιοταξι κλπ) .Επειδη το κειμενο κακοπροαιρετα υπαινισσεται παραβατικη συμπεριφορα απο τους συλλογους προς τα μελη τους,κατι που ειναι απαραδεκτο και σαν σκεψη για μενα και το νυν Δ.Σ. της ΟΜΑΚ,διοτι πασχιζουμε για ενα νεο ΑΜΙΓΩΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΣ ΗΘΟΣ στην ομαδα!

Παρακαλω οσους εχουν δωσει χρηματα για την εκδοση αδειας να περασουν την Τεταρτη 26 Αυγουστου να τα παρουν πισω,για να μην υπαρξει η παραμικρη υποψια εξαπατησης τους.

Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΛΥΠΗΡΟ ΟΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ "ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ"

παραθετω το σχετικο κειμενο στο blogspot τα συμπερασματα δικα σας

http://sv1gfh.blogspot.gr/2015/08/blog-post_25.html"



Δεν ξέρω που τα κατάλαβε ΟΛΑ όσα γράφει.

Πάμε λοιπόν.
1. ΔΕΝ είμαι "συντάκτης ή αρθρογράφος" έγραψα την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ στο blog μου.
2. ΔΕΝ έγραψα ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ αλλά ΑΝΑΡΤΗΣΗ στο blog μου.
3. Γράφω ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ για κάτι το οποίο ΑΚΟΥΣΑ πως γίνεται γι' αυτό και ρωτούσα (ναι ναι κοίτα έχει ερωτηματικά), ΜΕ ΧΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ διαβάζω την ανάρτηση και επιβεβαιώνω πως :
1 Υπάρχουν " σύλλογοι που εισπράττουν τα χρήματα για την έκδοση αδειών χρήσης ασυρμάτου,από τα μέλη τους" ΠΟΥΛΑΝΕ την χρήση της κρατικής συχνότητας που τους ΕΔΩΣΕ η ΕΕΤΤ "

2. Πως "Παρακαλω οσους εχουν δωσει χρηματα για την εκδοση αδειας να περασουν την Τεταρτη 26 Αυγουστου να τα παρουν πισω"

ΑΡΑ κάποιοι του έδωσαν χρήματα, έκοψε απόδειξη για αυτά τα χρήματα ; (ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ) λέω ΝΑΙ θα ή απόδωσε τον ΦΠΑ στην ΕΦΟΡΙΑ ; (ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ)
μια που πρόκειται για παροχή ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ προς τα μέλη και υπόκειται σε ΦΠΑ αυτό που ρωτάω δηλαδή στην ανάρτηση μου στο σημείο 3 της πρώτης ανάρτησης μου "
Για τα χχχ ευρώ, ο σύλλογος που παίρνει λεφτά από εθελοντές άλλου συλλόγου κόβει απόδειξη;
στην οποία αποδίδει τον ΦΠΑ (αφού ΔΕΝ είναι συνδρομή αλλά ενοικίαση, πώληση ) ;
ΜΠΑΑΑ!!! άρα φορολογική παράβαση."

3. Μαθαίνουμε πως όπως λεει "Σχετικες "ειδικες" αδειες χορηγηθηκαν σε εκατονταδες μελη διασωστικων ομαδων "

Ας κάνω έναν υπολογισμό 10 ευρώ το άτομο δηλαδή για μια εκατοντάδα εθελοντών 10χ100= 1.000 ευρώ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ Η ΕΕΤΤ δίνει ως κόστος στο site της " 5. Ποια είναι η οικονομική επιβάρυνση για τη χορήγηση του δικαιώματος και τη χρήση της συχνότητας;Τα τέλη που καταβάλλονται στην ΕΕΤΤ για τη λειτουργία του ειδικού ραδιοδικτύου χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Τα τέλη εκχώρησης για τη διεκπεραίωση της αίτησης τα οποία καταβάλλονται εφάπαξ και τα τέλη χρήσης του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων τα οποία είναι ετήσια και καταβάλλονται μια φορά το χρόνο κατόπιν σχετικής ειδοποίησης της ΕΕΤΤ. Τα τέλη εκχώρησης είναι 115 € αν το δίκτυο δεν έχει σταθμούς βάσης ούτε αναμεταδότες αλλά μόνο κινητούς και φορητούς σταθμούς. Αν το δίκτυο έχει αναμεταδότες, τότε το τέλος είναι €115,00 για κάθε αναμεταδότη του δικτύου- ανεξάρτητα των σταθμών βάσης που έχει. Αν το δίκτυο δεν έχει αναμεταδότες αλλά μόνο σταθμούς βάσης, το τέλος είναι €115,00 για κάθε σταθμό βάσης."
Πηγή: EETT

ΑΡΑ κυκλοφορεί μαύρο χρήμα (αν δεν κόβονται αποδείξεις) και ΑΥΤΟΣ μάλλον ξέρει ΠΟΥ και από ΠΟΙΟΝ.


4. ΣΥΝΕΧΙΖΩ η ΕΕΤΤ εξηγεί στην ίδια σελίδα "1. Τι είναι τα ειδικά ραδιοδίκτυα; Τα ειδικά ραδιοδίκτυα είναι ιδιωτικά- επαγγελματικά κινητά δίκτυα τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη των επαγγελματικών αναγκών των φορέων που τα εγκαθιστούν και τα χρησιμοποιούν"  ΛΕΕΙ "τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη των επαγγελματικών αναγκών των φορέων που τα εγκαθιστούν και τα χρησιμοποιούν"

ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ κτλ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ.

ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ από τα γραφόμενα του....  μάλλον είναι μέλος κυκλώματος που πουλάει ΑΔΕΙΕΣ ασυρμάτου.

Η βιασύνη, ο πανικός να αντιδράσει στα ερωτήματα μου και οι κατηγορίες το δείχνουν ξεκάθαρα.

ΒΛΕΠΕΙΣ "τρουφάκι" λοιπόν πως πηγές υπάρχουν.

Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί του ούτε για τα όσα γράφει πως επιχειρώ να πετύχω για τον ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ, θα περιμένω απλά να προσφέρει στον ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ σε κάποια χρόνια από τώρα το 10 % της μικρής δικιάς μου προσφοράς και μετά θα τα πούμε.

Oι προσβλητικές αναφορές σε εμένα ως "ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ" με link και ο ΑΣΧΕΤΟΣ σχολιασμός σε σχέση με τα όσα γράφω δείχνει για άλλη μια φορά πως έχουν δίκιο όσοι λένε πως ΕΙΣΑΙ "μικρός" στον εθελοντικό κόσμο, και "κοντός" θα μείνεις.

ΥΓ 1 .διόρθωσε το σχετικό link στην ανάρτηση σου στο FB ούτε αυτό δεν μπορείς να κάνεις σωστά;

ΥΓ 2. "ΕΚΠΛΗΞΗ" ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ της ΠΠ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΓΠΠ αλλά που να το ξέρεις εσύ αυτό ....

ΥΓ3. ΕΜΑΘΑ πως δεν είσαι ταμίας
πως εισπράττεις και επιστρέφεις χρήματα του συλλόγου;  

25.8.15

Περί αδειών συλλόγων.

Με αφορμή προηγούμενη ανάρτηση μου θέλω να μοιραστώ κάποιες σκέψεις σχετικά με τις "άδειες" ασυρμάτων των συλλόγων.

1. Η άδεια που δίνει η ΕΕΤΤ  σε έναν σύλλογο ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ τους ασυρμάτους ιδιοκτησίας του συλλόγου,
Ο σύλλογος ναι μεν παίρνει την άδεια για χρήση από τα μέλη του  ΑΛΛΑ  με τα μηχανήματα του Συλλόγου, δεν το βγάζω από το μυαλό μου ΡΩΤΗΣΑ.

2. Η άδεια που δίνει η ΕΕΤΤ  σε έναν σύλλογο δεν μπορεί να  ενοικιαστεί σε μέλη άλλων συλλόγων, απλά διότι ο αδειοδοτημένος σύλλογος ΔΕΝ είναι πάροχος υπηρεσιών όπως πχ η WIND κτλ,

3) Για τα χχχ ευρώ, ο σύλλογος που παίρνει λεφτά από  εθελοντές άλλου συλλόγου κόβει απόδειξη; στην οποία αποδίδει τον ΦΠΑ  (αφού ΔΕΝ είναι συνδρομή αλλά ενοικίαση, πώληση ) ;
ΜΠΑΑΑ!!! άρα φορολογική παράβαση.

4) Η "άδεια" αφορά ασύρματο ΜΟΝΟ  με την αδειοδοτημένη συχνότητα,
ΑΝ σε έλεγχο  πιάσουν κάποιον με "άδεια" αλλά και μέσα την συχνότητα πχ του ΠΣ παύει να ισχύει η άδεια ;
γίνεται παράνομη κατοχή με ακρόαση κρατικών συχνοτήτων;
με τι σκοπό ; τον εμπρησμό; μπορούν να σου πουν στην ασφάλεια.

5) Η άδεια ισχύει ΜΟΝΟ για τον Νομό έκδοσης, άντε την περιφέρεια, οπότε ο ασύρματος με άδεια πχ Θεσσαλονίκης αναμμένος στην  Αθήνα είναι παράνομος;

ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΡIΣΚΟ και για τους εθελοντές και για τους συλλόγους κάτι που ΔΕΝ αξίζει με τις χαμηλές τιμές στις οποίες έχουν φτάσει οι άδειες συχνοτήτων και αναμεταδοτών για τους συλλόγους.

Αυτά βέβαια είναι η γνώμη μου και μπορεί να βασίζονται σε φανταστικά σενάρια......



προσθήκη και για να μη ψάχνετε η απάντηση μου στον Κοντό (πάτα εδώ).

Περί αναμεταδοτών και άλλων το ανάγνωσμα ....

Κατά την διάρκεια των φετινών διακοπών ενέδωσα (για άλλη μια φορά) σε καθαρά ραδιοερασιτεχνικές δραστηριότητες.

Είναι αλήθεια πως το τρέξιμο με την δουλειά την οικογένεια και τα εθελοντικά με είχαν περιορίσει σε τέτοιο βαθμό που 3 χρόνια τώρα δεν είχα αξιωθεί να επανατοποθετήσω στο αμάξι το mobile μου και κυκλοφορούσα με ένα φορητό στο χέρι για να καλύψω τις  ανάγκες μου.


Την παραμονή της αναχώρησης μου το mobile επανατοποθετήθηκε, χάρη στην δυναμική επέμβαση του Τάκη SV1IZF ( όπως λέει: απλά πράγματα κατεβάζεις το ταμπλό του οχήματος τραβάς 20 m καλώδιο κτλ)  Ευχαριστώ Τάκη ...


Κάποιες νέες συχνότητες προγραμματίστηκαν  στο χέρι και έτοιμος.


Η αλήθεια όμως ήταν πως είχα αποφασίσει να κάνω και κάποιες δοκιμές στους αναλογικούς  αναμεταδότες της RSF Hellas με πρώτο φυσικά τον SW1K.

Για καλή μου τύχη την ημέρα του ταξιδιού ήταν στον κιθαιρώνα για κάποιες τεχνικές εργασίες ο Δημήτρης SV1EDZ, τεχνικός υπεύθυνος της RSF Hellas, ο οποίος μετά το 2 πάτημα που έκανα άρχισε να ακούει και ξεκινήσαμε συνομιλία που άρχισε από την περιοχή της Μαλακάσας και ολοκληρώθηκε στον Τύρναβο.    
Είχαμε πλέον την απόδειξη των δυνατοτήτων του SW1K, την επιβεβαίωση πως η θέση και τα υλικά ήταν άψογα.

Το ταξίδι συνεχίστηκε μετά από μια σύντομη στάση στην Δυτική Μακεδονία προς την Χαλκιδική που ήταν και ο τελικός προορισμός.


Την δεύτερη ημέρα  άκουσα εκ νέο το "κάλεσμα του ασυρμάτου" και ξεκίνησα να δω ποιους επαναλήπτες ακούω και ανοίγω από το σπίτι, ψάχνοντας να δω αν υπήρχε και κάποιος στο echolink.

Τα αποτελέσματα ήταν θετικά για την κάλυψη της περιοχής αλλά μηδενικά για κάλυψη  echolink.
Τέλος πάντων τελικά κάτι θα κάναμε...

Ο φορητός εξοπλισμός μπήκε στο τσαντάκι μέσης για καλό και για κακό και οι διακοπές ξεκίνησαν ...
Τελικά οι εκπομπές περιορίστηκαν και μας κέρδισε η παραλία και μια σειρά μικρές κατασκευές (που δεν είναι τις παρούσης).

Ώσπου μια μέρα ξαφνικά  γίνεται το ακόλουθο:


Ο τύπος με την οικογένεια και το portable στην παραλία.

Το δείχνει επιδεικτικά. ...

Άντε λέω να του μιλήσω.
- καλησπέρα είδα τον ασύρματο είσαι Ραδιοερασιτέχνης;
- όχι διασωστης από ομάδα της Θεσσαλονίκης έχω άδεια από τον σύλλογο.
- μάλιστα. ....
-εσύ;
- Ραδιοερασιτέχνης.
-ΑΑΑ από το δίκτυο του "Συλλόγου Μακεδονία"... σας ακούω έχετε επαναλήπτες παντού και λέω να γίνω μέλος σας......