Breaking News:
Loading...

26.3.15

Στον εθελοντισμό θα βρεις

- Εθελοντές, 
- ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν από αυτό (με αυτούς θα ασχοληθώ κάποια άλλη στιγμή), 
- πολιτικούς (με αυτούς θα ασχοληθώ κάποια άλλη στιγμή) κτλ

Γύρω από τον εθελοντισμό θα βρεις "δορυφόρους":

"καναπεδάκηδες", 
"ψυχάκηδες" (εδώ  είναι και οι κομπλεξικοί κτλ) , 
"εμπόρους"   και τους 
"ξέρεις ποιος είμαι εγώ;"


Αγαπητοί "δορυφόροι" μια και καλά θα πρέπει να καταλάβετε πως:

1. ΔΕΝ έχω να απολογηθώ προς τα εσάς για οτιδήποτε.
2. ΟΣΟ και να με προκαλείτε "τζάμπα διαφήμιση" ΔΕΝ  σας κάνω.
3. ΟΣΟ απασχολήστε μαζί μου τόσο μου λέτε πως είμαι στον σωστό δρόμο, αφού απλά φεύγω μακρυά σας ...

Για άλλη μια φορά λοιπόν "φάτε την σκόνη μας",  
συνεχίσουμε να  "μην σας παίζουμε" όσο και αν μας έχετε θυμίζω, "παρακαλέσει" στο παρελθόν.