Breaking News:
Loading...

22.1.18

Επίθεσηηηη (upd)

Όλα αυτά τα χρόνια δέχομαι επιθέσεις και κριτικές για ότι κακό συμβαίνει στον χώρο, φυσικά κυρίως από άτομα που δεν με γνώρισαν ποτέ αλλά "άκουσαν" και από άλλα που ίσως κάποια στιγμή αντιμετώπισαν την αδιαφορία μου στις επιθέσεις τους αυτές ή και σε προσπάθειες προσεγγίσεις μου, προσφέροντας λιβάνι, χρυσό και μύρο σε αντάλλαγμα.

Οι επιθέσεις έχουν φυσικά και λάσπη σε μορφή "πληροφοριών"

άλλοτε πήρα λεφτά από ΕΣΠΑ με μια ΜΚΟ που έχω, 
άλλοτε είμαι πράκτορας ανάλογα με την περιοχή (της ΜΟΣΑΤ, της Τουρκίας κτλ), 
άλλοτε είμαι υπάλληλος κάποιων δυνάμεων που θέλουν το κακό των εθελοντών και των ραδιοερασιτεχνών για να τους πάρουν τις συχνότητες και να τις πουλήσουν σε εταιρίες κινητής, 
άλλοτε είμαι ο κακός ο λύκος που κυνηγάει τα 3 γουρουνάκια.. κτλ κτλ

"Κύριοι" όσο απασχολήστε μαζί μου τόσο περισσότερο επιβεβαιώνομαι για τις αποφάσεις μου, δεν σας χρειάστηκα χθες, δεν σας χρειάζομαι και σήμερα.

Η κοινωνία μας  σήμερα έχει τόσες ανάγκες που οι τρόποι που κάποιος μπορεί να προσφέρει είναι πολλοί.

Απλά αναλογιστήκατε ποτέ μήπως κάποια στιγμή βρεθεί το κόκκινο κουμπάκι, το πατήσετε και τα πάρω τι θα συμβεί;

Τελικά αξίζει το ρίσκο που παίρνετε; 
Είστε σίγουροι;